Ny data :D

sori att ja int ha blogga nu men ha som sagt vari utan data. men här kommer kort om veckan.

 

Sönda: var bara hemma tror jag.

måndag: skola o så plocka ja lite ti lägerskolan.

tisda: skola, gymppan va för en gångs skull ganska rolig eftersom alla var ganska slöa :D sen efter skolan var de skriba, var också ganska kiva för alla bara skratta o vi gjord nestan int alls de vi sku xD

onsda: skola o sen packa ja lite.

torsda: skola sen hem. sen for ja ti bruke o sen kom ja hem på datan.

syster ha ju haft sin dator med så ja ha int kunna låna hennes men igår had pappa vari ti zas data o köpt en ny data :D så ida då mamma var upp ti kimito så var hon efter datan :) så nu har jag alltså en ny egen dator så uppdateringen kommer bli bättre. men i lörda alltså övermorgon så far vi ti lappland o kommer hem först sen mellan torsda o freda så uppdateringen blir inte såå bra nu men sen. bilder kommer ni int få eftersom jag inte har en endaste en bild på nya datan. men nu ska ja väl göra lexor o packa. eftersom jag idag måste göra 1 ton me lexor typ, packa osv.. imrn skola, sen e de ridning o efter de kommer ja hem o byta om o sen far vi ti butiken så att ja kan köpa de ja ska ti legerskolan. sen lördan så e de först matchshow, får se om ja far o sen ska ja duscha o laga mej klar o sen far vi ti lappland :) men nu ska ja fara.. MÅSTE packa o göra läxor eftersom jag har 1 papper i religionen, 8 uppg. matte o modda. men skriver mer imrn :) Hejdå


Kommentarer
Postat av: josefin

hej<3 vi måste chatta mera, saknar dej :( <3 Kram :)

2010-09-17 @ 09:19:52
URL: http://yossah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0