onsdag.

idag har väl varit en bra men endå jobbig dag. engelskan, matematiken och finska gick nog riktigt bra. modersmålen gick också riktigt bra. sen var det mat, var sådär..... sen var det trafiksäkerhet.. bättre än en vanlig timme och skratta fick vi ju också lite ;) sista timmen hade vi bildkonst/teckning där vi fick måla vad som helst typ. sen kom jag hem med bussen och kom framför datorn. gjorde just matematiken, 2 uppg och finskan läste jag hastigt igenom. har ennu engelskan, fysiken och hkprovet kvar. provet är typ två sidor så hoppas det går bra! :) måste nog snart börja läsa eftersom jag bara läste igenom häftet igår på kvällen så har typ allt kvar ennu -.-. men tur så är följande prov nästa veckas onsdag först så. men nu måste jag fara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0