torsdag.

dagen har i stort sätt varit okei. hkprovet var sådär medium svårt, inte lätt men inte svårt ;) engelskan var ganska humor och jaa. hamnade cykla till bussen imorse och det var minusgrader så då jag kom fram kan ni ju gissa om jag frös om händerna :s sen på dagen var det nog riktigt varmt :) då jag kom hem kom jag direkt framför datorn. sedan gjorde jag matematiken. efter det for jag och fota någå vagnar som pappa sku ha fotade och efter det for jag till butiken med mamma. imrn är det då ridning som gäller :D sista gången jag har ginger :(( men kanske jag får hon ännu före jul :)) så imrn är det först skolan, sedan ridning och efter det vet jag inte. men nu skall jag göra historialäxan -.-

 

Förresten, Grattis Jennifer :DD


Kommentarer
Postat av: Josefin

hejsan :) Saknar dej <3 När kan vi träffas ? ^^ Kram ;)

2010-10-01 @ 08:25:20
URL: http://yossah.blogg.se/
Postat av: josefin

hejsan :) Saknar dej. När ska vi träffas ? <3 kram :)

2010-10-01 @ 08:29:54
URL: http://yossah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0