torsdag.

usch, märker att jag inte är effektiv på att blogga just nu eftersom ingen typ läser, har haft igår och idag endast 4 besökare och brukar ha närmare 10 :/ men kan ju int rå åt att datorn inte fungerar och är på reparation för att se om det går att laga. idag har jag inte gjort något, har läst på läxor, suttit lite vid datorn och inte så mycket annat. imrn är det äntligen fredag <3 det betyder ridning :D vill och rida men vill inte ha Camu! iaf int då vi ska hoppa :s men vi får hoppas det går bra :) kommer kanske blogga imrn igen om jag hinner och orkar. i söndag tror jag nog inte det blir kyrka, vet ingen annan som ska heller så :/ men vi får ta och se vad som händer ;) tills imrn har vi 8 uppgifter i matte som vi kommer ha varje vecka, vi får häftet på måndag och 8 uppgifter skall vara gjorda på fredagen, men duktig som jag var igår gjorde jag matten då eftersom jag ju int kund vara vid datan. sen har vi också historia, antagligen skriftligt :/ på ett sätt är det bra att datorn int funkar för nu har jag mer tid till läxorna, som ju är bra :) men nu skall jag nog börja göra något annat, har en hel del innan lappland. nu till först måste jag läsa på historian, sen skulle jag borda städa osv. men bloggar mer nästa gång jag slipper nära en dator :) hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0