snart till skolan

skall snart göra resten klart och sedan gå ut.
iaf, inatt hade jag bestämt mig för att jag först ville veta om jag får fara på ridläger
eller inte så jag betsämde mig att vara uppe ända tills mamma pratat med pappa.
nåå medan jag var i duschen så pratade hon med han och då jag kom opp hörde jag att
mamma sa något att så det är ingen skillnad vilket hon far på då.
så jag kunde  ju gissa att jag fick fara till Åland :D
nåå men jag fråga sen endå för säkerhetsskull av mamma och pappa had
sagt att jag nu måst jag väll få fara för då jag alltid e hemma typ :DDDDD
så nu håller vi tummarna för att daniela får och samma med Alexandra! <3
vi måste anmäla oss i veckan redan så.
fast nu måste jag dra så Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0