Nyår

Hej, sorry att ja int ha blogga ida o int igår så myki. Men iaf va ja ti patricia, där va vi lite på datan å sen hörd vi på x3m för Janina va me där:) Sen kom hon hit övernatt. Int gjord vi nu så myki. Ida vakna vi tidit redan nångång 9. int gjord vi just någå tala å va me abi å sen så  va vi på datan. sen nångång 1 tiden då mum kom hem å vi had vari ute före de jag, patricia, abi å syrran å så släppt syrran abi löst före vi sku in så den rusa över vägen å över ti grannarna å jag o patricia o syrran efter å sen for den bakom deras hus å patricia for efter å de e ganska djup snö å sen där ett ställe så va de halt å hon had just fått fast abi å sen halka hon å släppt abi så hon int sku rasa på den å sen så fick ja fast abi äntligen, så de va ju lyckat av patricia att rasa ;). sen då hon had fari så gjord ja int så myki va bara på datan typ. Sen ha ja laga mej medlem på irc också:D Ha sutti inne där nu kanske en timme. och imrn vet ja int va ja ska göra men de e iaf NYÅR!:) Tänkte att jag skulle försöka igen och det lyckades:)







Hårspray 10.90£







huppari 19.90£ tror ja






bok, 15.90£





bok, 17,90£









adidas byxor 24,90£ tror ja


sådär där fick ni bilderna på det jag shoppade på måndan. Men nu ska ja fara i duschen så hejdå o kraam// Alexandra

Gott nytt år ifall jag int hinner blogga imrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0