huvudvärk.

japp, som det står i rubriken så har jag huvudvärk :/ tog min kur/medicin ungefär 3 tiden och halv 5 typ så börja mitt huvud värka jättemyky :/ det stod på asken att man kan få biverkning som huvudvärk, kräkningar, illamående, magont osv av medicinen så antagligen e huvudvärken en biverkning, men hoppas den snart far över :) igår had sjuk mage som biverkning :/ ida ska ja int göra någå annat än läxor, har engelskaord, kemi och modersmål tills imrn :/ sen har vi också hussa :) mamma tyckt att om inte min hosta blivit bättre imrn att jag ska bli hemma från skolan men vill int missa timmar så att man måst laga de hemma :/ men dedär får man si imrn ;) men nu ska ja börja fara o göra lexor eller vila :p Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0