kläder

idag kom också mitt H&M paket som jag beställe för kanske 1½ vecka sedan. ni kommer få bilder på det som jag fick :)
grå munkjacka :)
röd huvtröja :) är helt jättelång till mej men ärmrna är passliga så jag vet inte om den skall vara lång men den får duga :))
en vit huvtröja, likadan som förra bara att annan färg och annan text.
hittade inte bild på jeansen men de är helt vanliga. men nu ska jag börja fara i duschen eftersom det är skola imrn och jag måste opp före 7 eftersom jag skall hinna med detta före:
- klä på mej
- äta morgonmål
- platta håret
- kolla luften i ringarna till cykeln
det där ska jag göra före jag far hemifrån och det är start halv 8 :/ förra året då jag cykla ensam så starta jag 20 före men nu har jag 3 eller 4 andra med mig då dom flyttar till dalsbruk då ytterkulla stängde. och ena börjar tvåan och de andra 3 femman men endel cyklar ganska sakta så vi måste ha god tid på oss. bussen kommer först 10 före 8 och för mig tar det ungefär 5 minuter att cykla ner dit men nu måste vi har 20 minuter på oss! men jag bloggar säkert mer imrn :)

Kommentarer
Postat av: dani

fina:)

2010-09-03 @ 17:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0