:(

idag har Daniela varit här :). har klarat mig hela dagen utan att gråta ända tills nu :/ har bara tänkt börja gråta då jag läst allt fint skrivet om Andre men klarat mig. just kom syster hem och halv grät och fråga om hon fick låna min scooter, hon skulle till olycksplatsen med Emilia :( hon had tyckt det lät helt hemskt då Emilia ringde och grät tillika hon fråga om Pernilla kommer med till olycksplatsen. kunde inte hålla mig för gråt sen mer. inattast sov jag bara några timmar. varför just du Andre, varför just du? :'( hur kan livet vara så orättvist? Du han ju bara bli 16 år :((

Kommentarer
Postat av: Bieberfans

Hejsan är du ett riktigt Justin Bieber fan, som älskar honom. Då har vi nog kommit rätt. För vi har en blogg om Justin Bieber, som bara handlar om honom. Klicka in och kolla. Du kanske blir överraskad :)

http:/justaboutbieber.blogg.se

2010-07-26 @ 19:30:48
URL: http://justaboutbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0