!

Nu tänker jag inte säga att jag inte orkat blogga p.g.a andré, för det är inte så utan det är för att jag inte hunnit! igår kom micaela hit ganska tidit. hon var här ganska länge, sen for hon hem och äta, medan for jag till butiken. sen åt jag mat, duscha och laga mig klar. mamma far och efter någå möbler och så fick jag ny säng :D den e myky bredare än min gamla :)) det var meningen att micaela och jag skulle på bingo. hon kom hit och allt för hon had tråkit. sen får vi veta att mamma int hinner köra oss ti bingon tack vare domdär jävla möblerna :(( så micaela va nu bara här sen. sen fick vi för oss att fråga övernatt.. så hon for hem och packa medan jag städa i rummet. sen då hon kom spela vi uno, som tog ganska länge. sen nångång 1 tiden for vi och sova. mitt i natten kommer syster och väcker oss och säger att det åskar. så hon måsta komma och sova på en madrass i mitt rum -.- det var helt skitvarmt -.- idag vakna vi redan halv 10. vi spela uno en gång och sen åt vi morgonmål. sen plocka vi från övre kylskåpet till nedre kylskåpet och sen spela vi lite disneymonopol. sen måsta vi plocka bort från frysen. sen kom nån gubbe med nytt kylkåp å ny frys. sen måsta micaela hem :( sen dess ha ja int gjort någå. men nu ska ja fara så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0