R.I.P :((

har inte lust att blogga efter nattens olycka :(( men iaf igår hade vi roligt med Alexandra. men idag då vi vakna fick vi veta att en had dött inatt :(( sen gick de int så bra att ha roligt.. han gick på min systers å Alexandras brors klass och hette andré. han åka me en kompis hem från en fest på en väg så var där en sandhög dom körde in i och André flög upp i luften och i diket, nackan av och dog :(( alla har sörjt idag och det står en massa om det på facebook. halv 10 på kvällen skulle många och tända ljus till olycksplatsen. föraren fick förresten bara några skrubbsår. dom har varit där över en timme nu alltså på platsen. jag kände inte andré så bra men har sagt hej och så. men tycker endå mycket synd om han :(( varför sku de just hända ti han?!? :'( om ni sen förstår varför jag inte vill blogga. men idag har jag inte gjort mycket. vår viasat funkar int å bredbande hände det något med inatt då det åska. men vi vet int om de e sönder för de funkar int ti våra grannar heller så kan int va på datan så myky.. men tur att vi har nettitikkun men nu måst ja låta syrran ha de bara tack vare att andré dog, liksom som om it jag å vill va på datan!?! men vi får hoppas det blir fixat imrn! men nu kommer ja int på någå mera å skriva. men om ja it skriver så e de för att de it går att va på nete å sen för att ja sörjer Andre. :((
R.I.P André :(( alla kommer alltid att komma ihåg dig!

Kommentarer
Postat av: josefin

hellou!

du har super fin blogg, skriver jämt och fint, skulle vara ännu intressantare om du skulle laga nån bild. ♥

2010-07-26 @ 17:45:49
URL: http://yossah.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: ja ingen brodska, förstår att du inte orkar efer att detdär med anré hände :/

2010-07-26 @ 17:59:29
URL: http://yossah.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: okei :)

2010-07-26 @ 18:03:21
URL: http://yossah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0