lyckats

råkade radera just allt jag hade skrivit så tar det kort. igår vann flickorna i vår skola. vi fick veta vad vi hade i moddaproven, jag hade 8 vilket är helt okej eftersom det var svårt. var och rida och jag hade Gb <3<3<3<3 vi hoppade och jag lyckades ramla av 2 ggr under samma timme :D först vägra han en massa. sen sku vi trava o hoppa å galoppera efter hindre men det har jag aldrig gjort så då jag sku ge galoppskänkeln tappa ja balansen å föll av, fick sjukt i huvu å ryggen för jag fick säkerhetsvästskanten in i ryggen. sen sku ja göra allt i trav o de gick bra en stund. sen så sku ja hoppa ett annat hinder o de går rikit bra men sen efter hindre tvärstannar gb så jag åka fram ti hans hals o tänkt att härifrån kommer jag aldrig opp så jag släppt taget :) sen gick timman rikit bra :DD idag har jag bara varit i skolan och snart skall jag packa. i skolan fick vi mellanrapporten, helt nöjd med det mesta :) så fick vi också brev om höstdagarna i skolan och sen fick jag brev på posten också om det. vi fick två brev för att dom har haft poststrejk så därför har vi inte fått brevet på posten fast dom skickat iväg det och därför gav dom det i skolan också ifall man inte fått på posten. där stod inte så mycket men lite vad man skall ha med och när bussen far osv.. skall sitta med Astrid i bussen :DD men emellanåt skall hon också kanske sitta med Erika. men imrn klockan 4 far bussen från bruke. måste stiga upp före 7 imrn fast vi först far lite över 8 hemifrån för jag måste i duschen eftersom jag slipper hem från dagsverket någå halv 4 först så.. men nu måste jag börja packa. bloggar kanske imrn om jag hinner före jag åker iväg men annars skall ni ha det så bra under veckoslutet <3 vi är hemma först någongång 6 tiden på söndag så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0