15

vaknade 20 före 7 idag igen så att jag skulle hinna skriva :)
fyller då 15 idag ;)
imorse då jag skulle äta morgonmål var där ett kuvert och i var 50 euro
som jag fick av mamma,pappa, syster och djuren ;)
skall snart fara o borsta tänderna och sådant innan jag går ut till vägen.
glömde igår berätta att då vi kom hem från mina kusiner (det var bara jag och syster så vi gick)
så på vår väg riktigt i en liten backe så föll jag och stötte armbågen och knäet och det tog sjukt!
iaf, kom inte fram något sår bara värk.
men inatt kunde jag inte få sömn för jag hade jättesjukt på den sida som jag ramlat
och hur jag än låg så tog det sjukt :/
fast nu måste jag fara o laga det sista!
bloggar efter skolan igen ;)
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0