Vill nu!

vill att det är fredag nu!
längtar inte till skolan men efter skolan blir det ridning,
och sedan kommer jag hem o duscha o sen far jag till
Daniela övernatt <3
vi kommer prata massor om hästar :))
iaf idag vaknade jag 12, måste skärpa mig nu!
har läst lite i finskaboken, bara 4 kapitel kvar.
övade för en stund sen på mopedkortet och nu hade jag bara 7/50 fel och igår var det 16 fel ;)
hoppas mamma snart beställer tid :D
imoron skall jag knappast göra så mycket,
läsa lite och öva säkert.
kan ni please vara så snälla och rösta på mig i veckans blogg tävling
Här .
ni skulle vara jätteschysta och snälla om ni skulle göra det.
ni kan också få en länkning av mig ;)
men nu skall jag börja göra något annat.
Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: E M M A ♥

Sv; Jo, jag rider också på ridskola! :)

Hur länge har du ridid?

2011-01-04 @ 20:53:47
URL: http://hemmahosemmma.blogg.se/
Postat av: E M M A ♥

Sv: Jaha, det är länge ju!

Jag har ridigt i 8 år.. eller, jag började när jag var 5 så i början "åkte jag häst" :)



Ska vi följa varandra på blodlovin? :)

2011-01-04 @ 20:59:11
URL: http://hemmahosemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0