Hej

Sori att ja int ha blogga tidigare ida men ja ha int hunni. Sovd ti lite före 1:D Skönt att få sova ut nångång! sen 2 tiden så for vi ti fammo o eta, där va de tråkit som vanlit-.-. sen ungefär 4 tiden kom vi hem. Vi va hemma kanske 10 minuter å sen for vi ti butiken. Då vi kom hem därifrån så gjord ja inget. Satte mej framför datan bara. Sen 8-9 nångång for mamma o pappa ti kimito ti deras kaverin. Så ja blev hemma me syrran. int ha ja nu gjort någå annat rikit än sitt på I taket lyser stjärnorna. Den e jättebra men sorlig. Ja börja nästan gråta fick ju typ tårar i ögona. Sen då ja had sitt på den så kom ja på datan. Vet int va ja ska göra nu kanski si på en film till. Å ida bestämd vi att ja sku ta nån kaveri me å så far jag, kaverin å syrran å sen hennes kaveri åka in med buss ti åbo i månda o shoppa:D Jag testade först med Ida, min syrra had redan kaveri å de e idas storsyrra. Men iaf för ida passa de bra så i månda åker jag, Ida, syrran å Sara in ti åbo å shoppa. Tar kanske bilder på sakerna ja shoppat. men i månda vet ni int att de blir myki bloggas, visserligen kommer vi hem med 4:ans buss men ja e ju ganska trött sen säkert. bloggar säkert mer imrn. men nu ska ja se va ja hittar på så Hejdå & kraam// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0