Heej:D

Hej, vaknade typ där vid 12 tiden idag. Inatt kom vi hem någå halv 4-4. Patricia och Janina hade en överraskning till mig och det var att Fanny skulle me:D Det var helt mega humor hela tidn. <3 Vi hörd först på footboys o sen Sturm Und Drang. Efter att sturm und drang had spela så for vi dit bakom scenen o dit kom sen alla från sturm und drang förutom Andre. Men dom blev inte länge och skriva autografer eftersom dom skulle till följande spelning. Jag fick Alexs autograf:D O Patricia vila ha hårstrå av Jeppe så hon fråga "får jag låna ett hårstrå" o han bara "nej satan heller" men hon tog ett för de o sen tog hon ett av Henkka också o han sa bara "ajj". Sen skicka Patricia opp på scenen till Jeppe en påse med godis, ett kramisdjur, ett kort och ett REISSUMIES o vi blev o skratta så himmelens när vi var i Tammisilta o äta mat o så kommer hon med ett reisumies som hon skall ge till Jeppe. Hon släng det nu opp på scen i alla fall. Sen had vi nog hela tiden roligt!<3 Speciellt vid bajamajorna.Sen satt vi nu ganska mycket vid ett bord där. O då vi sku komma in dit då på rowlit heller edan vi väntade på det så va där en som var på balticen som patricia tala någå me då på balticen så var han där igår också så var han bara där till någon annan han peka ju på oss o sa " this girls is from thalintehdas" o vi bara kommer han ihåg oss ännu. Sen 24.00 lite före också så for vi dit ti scenen igen. vi väntade på att Pete Parkkonen skulle börja. Han börja lite efer halv 1 på natten. Då han hade spelat färdigt for vi dit bakom scenen igen och fick autograf av han. Och efter att Sturm Und Drang had spela så var där någon annan som spelade och efter det for vi dit bakom igen och så fick vi hans autograf. Och så var där någon som ville bli på bild med han så han kom dit ut bland alla som var där bakom och sedan fick Patricia, Janina, jag och Fanny bli på bild med han, men den laddar jag inte opp hit tror jag eftersom jag har så konstigt smile på den bilden.. Men nu skall jag nog sluta tror jag. Det blev lite långt.. Men nu skall jag klä på mig. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0