Hei

Hej igen. nu kom jag just för en liten stund hem från några eftersom vi var och se på deras hund. Före det var jag och mamma till banken och efter pengar eftersom jag skall på Rowlit imrn med Patricia och Janina:D <3 Sedan var vi till min mommo. Men vi var inte där länge. Hunden vi var och sågpå var ju jättesöt:D Nu skall jag snart äta mat och spela lite sims.. Haha, klockan 10 före 7 och vi har inte ätit än. Nu skall jag nog börja fara  och spela lite sims och vad jag nu skall göra.. Har en aning tråkit. Jag kom på idag att jag inte varit 1 enda gång på sommarlovet och simma. Men vaddå har inte haft någon att fara med. Jag skall fara här någon dag då det är varmt  och bara jag hittar någon att fara med. Tänkte fara idag men sen blev det inget.. Men nu far jag och antagligen spela lite sims... Hejdå puss/ alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0