Jag är trött.

Hej. Jag är väldigt trött just nu så tror inte det blir så långt inlägg nu. Vi kom för kanske en halvtimme sedan hem från min mommo. Mamma skulle flytta tillbaka sängen hennes eftersom den har varit utdragen medan några hade lagat hennes fönster. Då vi kom hem hoppade jag direkt i duschen. Så jag kommer riktigt just för någon minut sedan från duschen. Och imrn kommer det bli jättekul:D<3 Skall nämligen på Rowlit. ( har kanske skrivit om det förrut). Men det är 14 timmar ungefär tills vi far. Eller tills Patricia och dom startar hemmifrån deras. Så imrn kommer det inte så mycket inlägg bara något på dagen före vi far. Men det kommer antagligen några på söndagen och om ni har tur så om jag får några bra bilder på rowlit så laddar jag kanske upp några bilder hit.. Men jag skriver i alla fall hur det var! Vi kanske kommer hem någon gång 3 imron natt så då orkar jag nog inte skriva något inlägg och så.. Alla i familjen också kanske sover då så det är ganska onödigt.. På söndagen kommer jag antagligen vara ganska så trött..Jag är trött just nu också.. Vill och sova men orkar inte och måste kanske hjälpa mamma med disken ennu.. Men nu skall jag så småningom börja fara o sova.. Sov gott alla! Kram o puss/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0