min da

Hej, idag vaknade jag typ lite före 10. Sen kom jag på datan. Efter det var jag och efter posten o sedan läste jag kalle anka. Halv 3 ungefär for jag till Alina:D<333 Där va de nu jätteskoj. Vi tala för de mesta o sen va vi 2 gånger ut o gå till doms postlådor så att vi sku få tala lite mera. Sedan var vi nu lite på datan o så åt vi. Då vi hade varit ut och gå så spelade vi in en video eller vad det nu var i hennes lilla "studio". Helt jättehumor. Men mitt i så ingd mamma att hon va där. Men Alina ska skicka videon till mig något tag. Efter att jag for från Alinas så for vi till vår småkusin och se på deras hundvalp som dom fick hem igår:D Den va jättesöt<3 Tack för en bra dag Alina<3333 Hejdå // Alexandra

Kommentarer
Postat av: Alaina :DD

dt va en inspelning audio :DD !!!! :))))) <3

2009-07-20 @ 23:44:11
URL: http://lllalinalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0