Moijn

Hej, förlåt jättemycket att jag inte bloggat på några dagar men jag har inte haft något att skriva.. Idag vaknade jag någå 10- halv 11. Jag ville till torget men S var i Åbo hos nån o V skulle till sin fammo o J fick inte komma eftersom hennes föräldrar är borta och hennes mamma ville att hon skulle vara hemma. Så det blev inget torg eftersom jag inte fick någon med.. Men nästa vecka skall jag kanske med J eller V. S kommer hem imrn kväll:D. Vi planerade om att fara ti stan här tidigare på sommaren men det blev inget.. Men nu idag frågade hon när det skulle bli så vi far kanske i fredag:D vi skall med buss så detta kommer inte sluta bra eftersom vi inte hittar något i åbo.. Jag kom för en stund sen in efter att har varit ut o gå med vår hund Abile.. Den skulle springa hela vägen nästan så man var helt slut efteråt.. idag vet jag inte vad som händer, det blir väl antagligen att sitta hemma bara. Men nu har jag inget mer att berätta.. Heippa // Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0