skola imrn -.-

Hej. igår ungefär 10 for jag och mamma till vårdkasen. Ungdomarna förde jävlit myki liv. mamma o hon som bor där nere i vårdkasen så hamna flera gånger fara ut o säga till domdär ungdomarna att dom int fick vara på monikas backa. (monika e hon som bor där nere). Dom va hela tidn på backan. Festen var slut nångång 2. Då alla var ute ur huset så for mamma och monika dit in i salen för att plocka lite tomflaskor o de. Dom hade till och med fått sönder pojkarnas wessa. Då de flesta ungedomar hade farit sen for jag mamma o monika dit ut för att plocka lite tomflaskor o si till att de int e så myki glas på vägen. De tog nog en stuna innan vi var klara. Vi kom hem nångång 4 inatt. Var skit trött. Vakna endå nångång 9-10 i morse. Nå då jag had vakna så for jag på datan. Senare chatta jag med Sandra. hon kommer till mig om inte ens en timme:D Då vi bestmde att hon skulle komma så var det fem timmar kvar. Nå snart skall jag börja göra läxor. Men nu har jag inget mer att berätta. Kraam// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0