Söndag

Hej, förlåt att jag inte bloggade igår men det hände inget så varför blogga då. Jah satte bara hemma hela dagen. På kvällen började det åska lite inte hårt men endå. Jag glömde förresten skriva på fredagen vem de andra red, Alexandra Gustavsson red Santtu (hon hade aldrig ridit honom förrut och nu är det hennes favorit häst), Jill red Camu, Wilma red Gb den lyckosten, Andrea red Daisy också den lyckosten. Nå igår var jag bara hemma då som sagt. Idag vaknade jag någon gång 8 men somnade om till 12. Sedan kom min ena kusin o hennes föräldrar hit. Då dom for hem så klädde jag på mig hade inte gjort det före det så. Nå jag kom på datorn. Så har jag ätit. Mer har jag inte gjort. Men någon gång 6-7 tiden kommer en av mina kusiner och hennes mamma hit för att gratulera mig eftersom jag hade namnsdag på fredagen. Så måste jag ju göra modersmålsläxan ennu. Men nu skall jag börja fara. Hejdå// Alexandra

ps. bild då jag rider queen kommer snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0