Tisda

Hej. Idag i skolan hade jag först 3 timmar hussa, då laga vi nån sopa o äppelkräm. Sedan hade jag engelska i grupperna med vår rektor. ( vår riktiga enkka lärare e borta) sedan hade jag en timma enkka till men i klassen. Då hade vi med min småkusin. Sista timmen hade vi modda i grupperna så det var ganska lätt dag. Då jag kom hem var det meningen att jag skulle göra läxor men jag orkade inte. Så jag sovde någon timma istället. Eller jag åt först då jag kom hem. Någon gång 6 tiden vaknade  jag igen. Jag satte mej såklart framför datorn. Har hissan kvar men jag fattar noll och då det är så oinstressant så fassnar inget på hjärnan heller. Jo förresten idag då jag skulle och byta busskort så hade det inte kommit något till mig så det blev helt krångligt. men det löste sej men om det funkar nu vet jag inte och det hände samma sak till min kompis. Nå imrn skall jag först till skolan. Sedan då skolan är slut skall en kompis vänta på mig och så skall vi gå till fritte tillsammans och där vara på scoutmöte. Jag skall kanske bli ledare för någon scoutgrupp. Hoppas det blir för dom mindre. Nå jag bloggar mer imrn. Kan berätta lite om dagen sen tilika. Men kommer inte blogga mycket iaf för jag kommer tidigast hem någon gång 5. Det kommer buss från bruke någon gång kvart före 5 och sedan skall jag ennu cykla hem och nejj herrigud. Får se om jag alls ens kommer hem för jag har aldrig åkat buss på fritiden fårn bruke så jag vet inte ens var den stannar. Men vi ser imrn sen. Kanske min kompis är snäll och väntar med mej. Men nu skall jag nog läsa på hissan den är 3-4 sidor lång. Snark alltså och då jag inte fattar något heller så. Hejdå// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0