inget bloggande:/

Hej, sorry för att jag inte bloggat men jag har inte orkat! det har inte hänt något iaf! på fredagen red jag iaf Gb<3 igår på gymnastiken var vi och simma-.- det var jättemånga flickor som var borta. vi skulle till allra först simma 200 meter och efter typ 50 meter så började jag andas jättetungt så jag kunde förstås inte simma längre eftersom jag nästan var utan luft så jag satt där på kanten medan de andra simmade 200 meter. sen skulle vi simma på olika sätt och som tur så kunde jag andas skapligt då igen ;) vi hade ingen fritid alls:/ men sen så kom vi nu till skolan å då vi for o äta så var det typ 5-10 minuter kvar av matrasten men man fick äta in på timmen också som tur. idag hade vi till först hussa där vi lagade någon köttgryta och daimcookies, vet inte hur det skrivs. sen had vi klassföreståndarrast och då var a me med oss. vi fick veta att hela sjuan skall byta platser imrn både i grupp och klass. och så skall vi börja ha ett sådant system att om klassen/gruppen varit tyst på en timma så får vi ett + och om klassen varit stökig får vi ett och sedan då vi har tillräckligt många + så får vi i gruppen eller klassen göra något roligt eller fara och äta typ glass som vi inte själva behöver betala:D hoppas nu bara att det funkar så att vi får massor med +! vi skulle egentligen börja 25 över men vi började följande timme typ 25 före. vi har 5 läxor tills imrn-.- och matteläxan förstår jag inte ett piss av :/ men att jo nu ska de väl gå att få de löst på något sätt. men nu skall jag börja fara! vet inte när jag bloggar nästa gång kommer helt enkelt att blogga lite när jag vill och känner för det.

Kommentarer
Postat av: sofia

fin blogg du har :)

2010-04-13 @ 21:20:21
URL: http://fiiuass.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: Bor du i finland :D `?

2010-04-15 @ 13:51:34
URL: http://fiiuass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0