påsklov :D

Hej, sorry att jag inte bloggat nu igen men skall försöka förbättra mej! men nu e de då påsklov:D ida ska ja vara hemma o träna ti tävlingen. sen ska jag ju också och rida. jag tror att lisan kommer se ut såhär:
jill- gb
wilma- reino eller daisy
alexandra gu- santtu, reino eller bambi
jag- bambi, ginger eller daisy
typ någå sånt.. bloggar kanske fler idag, skall försöka hinna med ett före ridningen och ett efter. skall tyvärr inte fota idag :( för jag tar inte telefon med eftersom det inte är mamma som kör.. om jag hittar några bra bilder så sätter jag kankske in dem idag eftersom en kommenterade för en tid sen att den ville ha mera bilder :) men nu skall jag väl fara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0