stan :D

hej, bloggar snabbt nu för skall snart till stan :) igår var jag hemma hela dagen.. ida vakna ja halv 8 för vi ska starta halv 9 ti stan :)) Alexandra skall med. vi far först till kimitotelefon efter en dataladdare eftersom sanni har bitit av min :/ sen vidare till mylly :) vi kan inte vara så länge idag eftersom alexandra gu har match. men vi kommer hem ungefär halv 5 typ. skall endast shoppa lite skolsaker och kläder. klockan är nu 07.47 och jag är uppe redan :O väldigt tidit enligt mej. tenk om en vecka e ja varje dag denhär tiden påväg ti busshållsplatsen.. nejj, nu måste jag laga mej klar, fast jag är den enda som har vaknat men tar längst tid också xD Hejdå, bloggar kanske senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0