:D

igår var det en helt bra dag! i skolan hände inget tror jag ;) efter skolan kom jag hem. sen lite över 3 så kom Wilma o dom efter mej o så for vi opp ti stallet :D vi brukar starta typ 20 före 4 men nu var vi där 25 före :) jag var jättenervös och var säker på att jag skulle ha Daisy men istället hade jag bästaste Bambi<3<3 äntligen är hon frisk :D på lektionen hade vi dressyr. vi galopperade mycket och allt var jätteroligt ;D ganska i slutet så for alla hästarna iväg och just då hade vi långa tyglar och jag tappade stigbygeln och sedan tappade jag balansen och föll av :/ blev nästan utan luft, andades riktigt tungt iaf, fick sjukt i huvudet och ryggen :/ men jag hoppade upp igen och blev inte rädd för Bambi ;D jill hade Camu, Daniela Ginger, Jasmina Santtu(föll också av), jag Bambi och Melanie Gb. efter timmen sade Fia till Dani att hon tycker att allting börjar bli för lätt för Dani att om hon ville så kunde hon byta till vår grupp :D så efter julen har vi kanske Daniela med oss <3 det skall också vara en julshow i brusaby där ett tomtetåg från Pegasus rider och där är sådana som skall rida 2 på en häst och dom behöver ledare så jag ställde upp som ledare, hoppas jag får leda Gb :D men sen då jag kom hem märkte jag att vi har skriftskola då -.-' vi skall vara i stallet kl 4 och vi slutar skriftskolan kvart över 4 men mamma skall ringa till prästen och fråga om jag får sluta skriftskolan redan kvart före 4. sen skall vi också i måndag klockan 12.00-13.00 och rida o sen på fredagen igen :DD hoppas jag får Bambi <3 =) efter ridningen gjorde jag inte så mycket och idag har jag inte heller gjort någo mycket. idag och imoron måste jag skriva uppsats mycket ! -.-' men nu måste jag ut och sopa trappan o föra ut roskis -.-' men bloggar mer senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0