Dag 1

jag heter då Alexandra och är 14 år. i början av januari fyller jag 15 år och skall då ta mopedkortet. jag bor i Finland, på en ö typ och här händer det aldrig något! jag har 1 hund och 2 kattor. 2 systrar vid namn Teresia och Pernilla. mina intressen är att vara med djur, rida, vara vid datorn, se på film, vara med kompisar osv.. mina vänner heter bland annat Alexandra, Daniela, Astrid, Patricia, Janina och fler. skolan är jag absolut inte intresserad av. just nu före jul är det extra jobbigt, massor med läxor bl.a. vågaportfolio, 2 uppsatser, 1 modersmålsbok, sen skall vi läsa en finskabok osv.. eller det har varit senaste veckorna sådär. oftast är jag glad, men inte alltid. jag har dåligt självförtroende och tror många gånger att jag inte har några kompisar alls.

 

där fick ni lite om mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0