Dag 17- mitt favoritminne

jaa har många favoritminnen. men berättar tre eftersom jag inte kan välja.

 

ena är på ridlägret. det var mitt i natten. vi skulle sova och klockan var säkert efter 12 men vi i vårt rum sov inte. vi skulle sova lite speciellt den natten, med huvudena i fotändan så att vi alla låg med huvudena mot varann typ. jag och alexandra sov mitt emot varann. vi skulle börja sova men det gick absolut inte! så jag låg på mage om det heter så, men iaf så att jag såg på alexandra. så sen kommer hon sakta upp med huvudet från hennes dyna och vi började skratta jättemycket! ni sku ha sett det, såg helt sjukt ut! mitt i allt kommer alexandra upp med huvudet då jag stirrar på henne :'D vi skratta jättelänge åt det, så länge att dom andra som var i vårt rum blev och undra vad vi skrattade åt.. :DD kommer aldrig glömma det! <3

 

det andra är då Alexandra var här och vi skulle laga kladdkaka. vi klåpade jättemycket. bland annat så for visplarna ner i grädden så att allt bara strittade. och så hände myycket mer!

 

det tredje är då jag var på min första tävling. jag hade Reino <3 och det var dressyr! allt gick riktigt bra då vi tävlade tyckte jag. enda var att då vi väntade på vår tur så kunde han absolut inte stå stilla. jag älskade Reino mest av allt! sedan då tävlingen var slut trodde jag att det hade gått dåligt eftersom alla andra var jättebra. men sedan kom jag på delad första plats! jag blev jätteglad eftersom det var min första tävling någonsin och jag kom etta. det är ett minne jag aldrig kommer glömma! sedan sommaren 2010 då han dog, jag grät jättelänge! idag kom jag att tänka på Reino och var nära på att gråta! kommer aldrig glömma han och tur så har jag bra minnen med han!! <3<3

där fick ni 3 minnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0