.

idag vaknade jag ca 8 med jättesjuk mage och mådde illa. så var det enda tills vi for till ridningen.  jag hade Bambi <3, jill santtu, axel camu, anna-lena Ginger <3, wilma daisy, melanie skrutte och Amelie Gb <3. vi hade dressyr idag :) ganska i slutet så då vi skulle galoppera så jag rörde knappt Bambi och så for hon follt iväg. hon bockade och jag tyckte jag flög lite långt fram men tänkte inte mer på det. sen skulle vi bara trava och då for Bambi follt iväg igen och bockade igen men jag kände inget. hon for alltså iväg 2 ggr. sen efter timmen skulle vi föra hästarna till hagen. vi fick också ge mat till dem :D då jag kom hem kom jag vid datorn. känner mig också väldigt sjuk. har jättemycket snuva, sjukt i halsen och nyser hela tiden. får se om jag kan fara till skolan imoron. känns emellanåt som om jag skulle vilja spy också :s men nu måste jag fara. skall se igenom moddaprovet eller skriva på religionsuppsatsen och sedan se på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0