...

orkar inte skriva dag 7 idag eftersom jag inte mår bra. iaf igår mådde jag illa heela kvällen. idag 3 första timmarna mådde jag också illa -.-' var nära på att jag sku ha gått o sagt till en lärare! på finskan fick vi göra korsord och ordletning. på matematiken had vi ett oförberett matematikförhör. efter maten var vi till kyrkan, tur nog fick man underskrift i kyrkogångsboken :) på vågan fick vi laga på våra vågaportfolion som skall vara inlämnat imoron. efter skolan har jag mått dåligt. har sovit typ hela dagen.. mår ännu också illa + att jag har jättesjukt i halsen -.-' får se om jag far till skolan imoron, beror på om jag mår bättre och får något ljud ur mig eftersom jag knappt får det nu.. såhär passlit till att bli sjuk ti julen -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0