julen

igår for vi sen till kyrkan, väntade ute på janina jättelänge och kallt var det med! efter kyrkan kom vi hem och jag hjälpte mamma. sedan kom dom närmaste hít o äta. har typ ätit för en vecka känns det som ;) efter det fick vi våra julklappar. jag fick pegar, badrock, byxor, huppari, sockor, fön, värmeskyddsspray, klippingskort, RIDLÄGER <3, badrock, godis och kanske någo till. är riktigt nöjd! efter det kom micaela, regina och Jenny hit. dom var här till halv 1 typ och jag o micaela var en aning slöa! :) for o sova typ 2 tiden.    idag vaknade jag halv 1 typ. 2 tiden kom fammo, farbror och mommo hit o äta. vi åt bara rester från igår. så nu har man nog ätit för några veckor framåt :p i måndag kommer kanske Alexandra hit övernatt och sen på tisdagen kommer hon och se på då jag rider. kommer inte ha gb åtminstone :( men hoppas någon bra iaf! men skall nu göra något annat så Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0