varit kul!

det var jätteroligt under ridningen då jag hade Ginger <3 vi red raka linjer. vi skulle galoppera men så började camu konstra sig då jag sku galoppera så Ginger for jättehårt i galoppen :/ men sen följande gång gick det riktigt bra :') efter ridningen kom Alexandra hit en stund. sedan dess att hon for hem så har jag bara suttit framför datorn. Pernilla var också in till stan idag och så var hon snäll o köpte en skjorta till mig som födelsedagspresent :) fyller ju inte nu nästa vecka utan sen på måndagen, den 10:nde iaf. imoron skall vi iaf till stan eller jag och mamma. Alexandra kommer kanske med om hon får. skulle vara jätteroligt <3 och tack för alla foton som blev fotade under ridningen :D men nu skall jag skriva Dag 18 snart så skall avsluta detta ;) Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0