Alina:D

Hej, kom för en stund sen hem från Alina! där var det jätteroligt som vanligt! först då jag kom så for vi ut och gå, det brukar vi göra nästan alltid:) vi for efter posten och så for vi och föra roskisen. sen då vi kom in prata vi ganska mycket. sen for vi till köket och värmde pizza;) först så dansa alina någå medan min pizza va i ugnen å sen höll hon på å glömma den så den va lite svart i kanterna men endå helt ätbar:P sen så lämna hon ugnsluckan oppe för då hon sku ha in sin också så mitt i allt börja brandvarnarn tjuta där så ja å alina börja skratta:D å sen tog hon nån handduk å vifta me dendär under brandvarnarn så den blev nu tyst sen;D sen så fick hon nu in sin pizza å sen så åt vi. å min pizza va typ så hård att de knappt gick å skära den xD å vi börja skratta direkt då vi såg på varann typ:D sen då vi had eti så for vi ti hennes rum å just då ringer mamma å sejjer att ja ska hem:( men hoppas vi kan synnas snart igen! :) då ja kom hem satt ja mej framför datan å börja skriva dehär. men nu MÅST ja läsa på min klassiker för de e 2 veckor kvar och jag har nästan 300 sidor kvar :O

Kraam// Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0