Äntligen!:)

Hej, nu e de äntligen sportlov som ja ha vänta länge på :) igår va ja först ti skolan å där så had ja först 3 timmar hantta:D sen had ja elevhandledning å där tala vi å så såg vi på film, sen kemi där gjorde vår lärare ett experiment och så gjord vi någå uppgifter å till sist had ja hissa där ganska så många fick varning:P å sen kom ja hem å sen ungefär 4 då vi sku starta ti ridningen så had mammas ena bakhjule frysi så hon försökt jättelänge få de att rulla men de gick int så ti sist fick vi hälla varmt vatten på hjulena så att de sku börja rulla igen å de funka så ungefär halv starta vi opp mot kimito å då borde man egentligen nästan va där men mamma ringd ti kati å sa att hennes ena bakhjul had frysi så vi slapp just då å starta så sa kati att hon sku sejja ti wilma å jill att dom sku börja rykta min häst så sen då ja kom ti stalle så had jill börja rykta den häst ja sku ha, å sen for hon å laga den häst hon sku ha å ja tog över den häst ja sku ha å fast ja kom sist dit så va ja nestan först klar:D men iaf så tala vi lite om ridlägre å nästa vecka så blir ja anmäld ti de:D ja had bambi, enda felet me hon e att hon rycker så myky i tyglarna så att igår braka min nagel t.o.m, jill had queen, wilma had gb å amelie had reino:D sen då ja kom hem så kom ja på datan å sen lite senare så såg ja å syrran på en film. ida vakna ja nångång lite över 10 typ. sen dess ha ja bara vari på datan. ida ska ja lesa på min klassiker, sticka lite på mina vantar å städa! vad ska NI göra på sportlovet då? själv ska ja vara med min kusin någon dag antagligen, kanske vara med någon annan kompis, rida, kanske stan, sticka, lesa å kanske någå annat. men nu ska ja börja fara, skall klä på mig och sedan skall ja städa, sticka eller läsa.

Kraam// Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0