Bilder som jag äntligen fick in! :D

Här är en bild på Gb som jag red igår :)

inte världens bästa bild men iaf en bild på Gb som jag red igår:)<3





någå som ja rita hastigt här en kväll:)




vår balkong, fotade bara för att visa hur mycket snö vi har på en om ni ser golvet och sen snöhögen fast nu är nästan allt detdär borta!





satte bara in denhär för att jag tycker om skenet eller vad man skall kalla det för då det är fotat på dagen men ser ut som lite på kvällen :)





vet inte vad detdär heter men iaf så ännu en bild på hur man kan se hur myki snö de ha kommit. inte så bra kvalite eftersom det är fotat genom fönstret.





någå som ja ha rita ;)





vår terass på baksidan:)






det kanske inte ser ut som det men detdär är vår blomkulla. det syns inte bra för då det är så mycket snö!


där fic ni några bilder, inte världens bästa kvalite på bilderna men bättre än inget:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0