:D

Hej, idag är det då måndag, vilket betyder att man har hela veckan framför sig:/ men iaf så idag had jag först 2 timmar bildkonst var väl helt ok, sen had jag 2 timmar gymppa och där had vi pulkarace:D vi skulle vara i par och jag var med linda å först skulle ena i paret åka sedan båda sedan andra och till sist båda och då jag åka så had jag bästa tiden av alla sjuor:D sen had vi hk å sen modda, där jag var en liten del av timmen till kuratorn. sen kom v hem med bussen och den var överfull! å nääi de va humor:D en av mina kompisar som satt framför mej gav msn ti en finne å näääi hur ja skratta ti de endå å sen så gjord jag o min kompis som ja satt breve ett test me hon som satt framför å en annan å nääi vi börja skratta ti de endå:D sen då ja kom hem gjord ja int så myky.. ha bara vari på datan typ.. ska snart börja laga läxorna men ja vet int va vi har ti finskaläxa :S eller ja vet så myky att de e i öb å någå fiskar men ja vet int om man ska göra uppgifterna!? nåjoo får väl fråga viola imrn:) imrn har jag först 3 timmar hussa sedan 1 timme engelska, 1 timme geografi och till sist en timme finska och då skall vi ju läsa:) men nu skall jag göra läxorna och sedan sticka något varv på min vante och ta med den imorgon tror jag! kommer antagligen lite bilder i dethär inlägget som jag fotade igår och ett fotade jag idag.. men nu kommer bilderna och sedan far jag.


nehe de funkar tydligen inte:(

 

Kraam// alexandra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0