:)

Hej, idag började jag dagen med modersmål, alltid lika tråkigt som vanligt-.- fast vi fick ut våra modersmålsprov som vi hade förra onsdagen.. jag tycker att jag hade så dåligt så jag tänker inte ens skriva hit vad jag fick! sen hade jag historia, där fick vi veta provsidorna till provet vi skall ha efter sportlovet-.- sen fick vi också sluta 5 minuter tidigare:D vet inte varför men vi fick det och för en gångs skull var det ganska lungt på historian:) sen hade jag 2 timmar matematik och det var på ett sätt ganska rolig matematik för det vi räknade idag var ganska lätt:) i morgon skall vi börja med bråk och procent och det är också jättelätt så:D sen hade jag engelska men bara 10 minuter till först för sedan for jag på kvartsamtal där min klassföreståndare sa att jag var skötsam, tyst nästan för tyst, trevlig och vad allt han nu sa och sen berätta han lite om vår klassresa och om bussarna och sådant. jag var där i kanske 15 minuter för jag kom tillbaka och hade 15 minuter engelska sen igen och sista timmen hade jag finska men då var det sista lästimmen så vi kommer inte att läsa flera gånger. Sen kom jag hem med buss för jag orkade inte fara på ledarkurs eftersom jag var jättetrött och hann inte laga något att äta imorse till mig så. här har jag suttit nästan hela dagen, har bara varit till butiken, gjort engelskan alltså det dom gjorde medan jag var på kvartsamtal och så har jag läst på geografiläxan som var den ända läxan vi har tills i morgon:D och så har jag läsa en kalle anka pocket och snart skall jag läsa något kapitel i min klassiker. men nu skall jag nog börja läsa tror jag!;) Hejdå

Kraam// Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0