Fredag <3

hej, ida e de freda:D va först i skolan, had 3 timmar hantta å ja börja på mina vantar:D sen eh där jennifer had sin yrkesintervju som va 6 sidor lång:O sen fyke där vi had skriftligt läxförhör:/ sen had vi hissa å där blev vår hissalärare arg på en som tala hela tidn så han slängd tavelsvampen på hon å hon blev arg å kasta tibax men de träffa int vår lärare så hon gick dit opp men slapp int ti svampen för lärarn stod framför den å sen då hon nu entligen for å sitta tibax så satt hon snö i ansikte å sen for hon nu å tvätta någå å hon va rikit förbannad sen satt hon opp ena fotn på pulpeten å sen då lärarn märkt de så tyckt han att hon va vig å sen blev de nu någå prat om de å sen sa han att alla som ville fick sätta opp ena foten på pulpeten så sku vi si hur länge de tar innan de stinker fotsvett å sen had nu hela klassen foten oppe på pulpeten, vi sku ha fått ha de hela timman men en så satt båda fötterna å löd int så vi måsta ta ner fotn då de va kanske 10-15 minuter kvar:/ sen då ja kom hem så gjord ja int så myky åt å sen böt ja om å sen for vi ti kimito å rida. Amelie, wilma å jill åka me me oss:) vi gissa alla i bilen vilken häst alla sku ha å ja gissa att ja sku ha queen eller ginger, wilma sku ha reino eller ginger, amelie, bambi eller gb å jill bambi eller queen. alla stämde förutom jag å jill:P wilma had Reino<3, Amelie had Bambi, jill had Santtu å jag had bästaste Gb<3<3 har ridit han 1 gång under dethär året alltså från och med hösten då. Han var helt mega bra å snäll!:D jag trodde inte mina ögon då det stod Alexandra- GB å ja va helt mega glad å ja e ennu glad:D<3<3 vi gjorde volter över bommar, vanliga volter i trav, trava, galoppera å kanski någå till å gb va underbar <3. Sen va vi nu kanske där en halvtimma efteråt å bara laga hestarna:) sen då vi kom hem släppte vi av amelie, wilma å jill vid en korsning där wilmas pappa va efter dom;) då ja kom hem gjord ja inget kom bara på datan.. å här sitter jag ennu. ska snart börja ta bort ridkläderna och sedan eta något, senare skall jag fara i duschen och sen o sova! imrn ska ja göra läxor eller de ja kan så ja int behöver göra dom på söndan sen å sen ska ja väl öva på prov!:/ har prov i modersmål i onsda så-.- men nu ska ja börja byta om och sedan se om mamma börjar komma hem snart med något att äta. Hejdå

Kraam// Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0