godmorgon

Hej, ida vakna ja lite före 11:) sen kom ja på datan å ha vari här sen dess. skall snart klä på mig och sen skicka ti alina vilken tid det passar! :) annars ska ja int göra så myki ida, vi ska kanske om mamma o pappa far på arvingarna så ska vi kanske fråga av grannarna om dom vill komma hit å sen ser vi på melodifestivalen och de blir ju sen lite som en liten "grannträff" å sen ska ja kanske fråga om min kusin vill komma hit övernatt:) imrn e de ju sönda å då vet ja int va ja ska göra! å sen e de månda igen å skolan börjar-.- igår så satt vi å diskuterade sverige å åland jag,mamma å syrran. då kom ja å syrran på en massa olika händelser som hänt, 2 var i åland och resten var i sverige hos våra släktingar. ett av dom bästa var då vi var i åland och väntade på att få åka vidare till sverige (mamma kan bara köra från kapellkär (vet int hur de skrivs) dit ti våra släktingar så vi måsta vänta på en båt i åland så att vi kunde åka vidare ti kapellkär) iaf så gick vi under någå träd å så mitt i allt sa mamma"regnar de heller va e de för vått ja fick i håre?" å så satt hon handn där å så va de helt kliddigt å äcklit så sen såg hon på handn å gapa "de e ju fågelskit" å ja, syrran å mommo börja alla gapskratta! å samma gång sku vi fara å eta,dricka på ett café å så då vi sku gå över ett övergångsställe så ni vet väl dom där vita sträckena? så iaf så had ja en ny rosa kjol å t-skjorta å sen ennu som en kavaj men endå int att den har lite liknande form å ja vila gå på domdär vita så jag gick på dom eller nästan sprang å sen va de ganska långt ti en såndär så ja rasa mitt där å mina kläder blev helt smutsiga å alla bara skratta. sen har det hänt en massa till men det orkar ja int räkna opp nu. å sen kom syrran fram till att efter påsken så sku hon vilja ti åland någon natt för hon e typ rädd att åka sverigebåtarna så hon vill ti åland iställe å sen kom ja på att i sommar vill jag till Stockholm för att se hur det är där eftersom jag aldrig har varit där så i sommar skall jag och mamma kanske åka till stockholm och gå där en dag och kommer sen hem att vi inte sover där fast det är inte alls säkert men det är min stora önskan! och sedan brukar vi ibland på sommaren åka till sverige till fagerstad till våra släktingar så det skulle jag också vilja. och i sommar skall jag ju också på ridläger! men nu ska ja börja klä på mig och sedan skicka till alina om hon är vaken. Hejdå

Kraam// Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0