Hej

sori att ja int ha blogga ida men ha int orka! men iaf så i morse tänke vi missa bussn, vi kom ner i backan rikit före busshållsplatsen å så kommer bussen förbi men tur så e de 2 bussar igång då vi e så många:) men iaf så så kommer den andra bussen ganska direkt efter så min gudfar som körde så for ti slute av busshållsplatsen å vi snabbt ut ur bilen å bussen stanna som tur va!:D men iaf sen i skolan laga vi köttsoppa å plättkaka å de va rikit gott.. vi är egentligen 3 i min hussagrupp men 1 av dom e ti teneriffa så ja å janina så sku göra så att ena sku fara me xenia moa å viola å andra sku fara me astrid, mikaela å ida för dom har alexandra men hon va sjuk å ja for sen me viola å dom;) sen had vi engelska å då läst vi. sen geografi där jag tyckte ja kunde läxan ovanligt bra:D å sen finska där ja också tycker jag kunde läxan ganska bra:D å här hemma ha ja öva lite på mattaprov som vi har imrn-.- brukar int ha svårt i matte men det vi håller på med just nu har jag svårt me så ja ha måsta öva ganska myky ti prove å endå kommer de att skita sej! men what ever.. imrn så kanske ja int bloggar för ja har scoutmöte om ja ork fara på de å hinner d.v.s. imrn e de värsta plugidan-.- har BARA plugitimmar-.- men nu ska ja börja fara och sova eller först sätta på mig pyjamasen å sen o sova. godnatt.

kraam// Alexandra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0