helg:D

Hej, idag är det ÄNTlIGEN freda(L) i skolan var det väl helt ok. först hade vi 3 timmar handarbete:D sen hade vi klassföreståndarrast där vi fick kvartsamtalstider och så sa nu vår lärare något där och mitt i allt stod en massa från 8b som skulle ha timme i det klassrummet så mitt i allt stod dom där och lyssnade:P sen hade vi i 73 elevhandledning och där skulle vi vara på datornerna. vi skulle göra något test och i skolan så måste man ha lösenord och violas dator funkade inte så hon kom och jobbade med mig:) och våra svar blev ju helt klart bäst (not):D<3 sen var det mat, någon äcklig pyttipanna.. sen var det kemi och till sist historia där en fixade kvarsittning till sig och då var det bara 5 minuter kvar;) sen kom jag hem så åt jag och bytte om och sedan for jag och rida. åkte dit med jill och amelie åkte också med:) vi hoppade! det var jättekul har hoppa nu 5 gånger:D wilma är i himos så hon var inte och rida. jill hade queen, amelie hade gb och jag hade ginger:D har hoppar 3 gånger med ginger:) jag har varit hemma lite mer än 1 timme. jag har ätit tacos också. skall snart platta håret med min nya plattång som kom på posten idag(L) det är min första "riktiga" om vi skall säga så för förrut så har jag bara haft miniplattång. vet inte vad jag skall göra under veckoslutet antagligen sticka på min vante där jag skall sticka resåret klart och så skall jag förstås börja på min klassiker eller i alla fall försöka:) men nu skall jag fara och platta håret.

Kraam// Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0