kanske ingen bloggning idag mer!

Hej, idag någongång 7 halv 8 tiden kommer min kusin och hennes pappa efter mig och så far ja ti hon övernatt:D så ni ska int bli å undra om ja int bloggar mera ida för de e för att ja e hos hon övernatt, de va ju meningen förra helgen redan men så fick syrran magsjuka så de blev nu istället. enda negativa e att jag missar melodifestivalen:/ men kul ska de bli för de:D <3 och ja känner mig bussig med för ja ha sticka men bara lite å så ha ja städa 2 hyllor i klädskåpe för dom va så råddiga att ja hyllan lyftes opp:O å sen så städa ja en låda i skrivborde, plocka bort byke, plockat opp från golvet och skrivbordet och snart ska ja byta lakand och sedan packa till daniela och efter det fara i duschen! och sedan kommer de så småningom och efter mej. fast före ja far i duschen tror jag att jag ska läsa lite.

Kraam// Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0