kom ihåg...

kom ihåg att kommentera, mycket roligare att logga in och ha några kommentarer! Idag har vi haft ganska mycket pluggtimmar-.- vi hade först  2 timmar modersmål där jag fick veta att jag skall ha bokrecension i mars och boken jag har är någo 350 sidor lång så jag vet inte om jag hinner läsa allt tills dess!:S sen hade vi matematik, vi fick inte ut proven:/ vi började med att mäta någo vinklar och jag fattar ingenting av det! sen hade vi geografi där vi sökte opp några länder/floder och sådant. Vi var då indelade i 2 grupper och för en gångs skull var det tyst i vår grupp!:) vi fick till och med beröm om att vi varit tysta.. sedan hade vi musik där vi hade någon sorts avslappningsmusik men det lyckades inte så bra! sen till sist hade vi finska där vi också fick beröm om att vi hade jobbat bra:) sen kom jag hem med bussen, åt mat och sedan for jag till scouterna. Där var det riktigt roligt! sen efter skulle vi till bruke men det var ingen ringträning så vi kom hem igen. sen har renate och hennes mamma varit hit. snart skall jag göra kemiläxan och sedan i duschen och efter det och sova. Bloggar troligen inte i morgon eftersom jag skall och rida <3. Men kanske det hinner komma ett inlägg. men nu skall jag börja gå ner och se om syster är klar i duschen.

Kraam// Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0