Månda

Hej, sku blogga tidigare men som vanligt funka int blogg.se.. ida va ja endå ti skolan kände mej ganska bra på morgonen faktiskt:) i skolan hade vi först bildkonst (teckning som ni kanske använder) å de var de roligaste bildkonstlektionerna på länge! jag och jennifer vi skratta jättemycket och till ALLT! sen had vi gymppan där ja va me sen endå å vi skrann va rikit kiva. sen hk där händ de ingt speciellt å sen modda å där händ de int heller någå speciellt. i skolan på matrasten så kom en kompis till mig och sa att en annan had sagt ti hon att ja had sagt någå om någå död å släkting att ja had sagt de ti han som sa de sen ti min kompis att ja had sagt de före bildkonst lektionen å jag had ju fan int ens tala me han förrän på matrasten å så anklaga han mej å sen kom vi fram till att de va jennifer å nu e min kaveri arg på både mej å jennifer å ja ha fan int ens gjort någå ti hon. men hoppas det reder ut sej! iaf så i skolan var min flunssa ganska bra men här hemma är den som värst så undrar om jag är allergisk mot något här hemma för jag har nysit ganska många gånger hemma men inte en enda i skolan.. men nåjoo nu ska de väl gå. imrn blir de skola å där har vi först 3 timmar hussa:) sen engelska men vi har lästimme:) sen har vi geografi-.- å till sist finska, det går väl ok, iaf bättre än engelska i vanliga fall och geografi! men nu ska jag börja fara och sova är helt trött så. förresten i morse då jag vakna had ja sjukt i öga å sen inatt vakna ja först lite före fem å sen halv 7:/ hoppas jag sover bättre inatt! och i bussen had jag så mycket saker att jag tänkte ramla:P oops det blev ganska långt inlägg.. men nu skall jag fara och sova.

Kraam & godnatt// Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0