Ridläger:)

Hej, idag har det varit ganska lätt dag!:) Först hade jag 3 timmar hussa där vi lagade apelsinsoppa och ungskorv, riktigt gott blev det!!:) sen hade vi klassföreståndarrast men det tog inte länge! sen engelska där vi hade ord och stycke till läxa halva delen bara och så gick vi igenom andra halvan. sen geografi där vi hade några sjöar/berg eller vad det nu var till läxa och så gick vi igenom något annat också. sen var det finska och då hade vi lästimma, vi fick också ut våra förhör:) var nöjd med ena men INTE med andra. ena visste vi att vi skulle ha skriftligt och i det fick jag 10/15 poäng och i andra visste vi inte och då hade jag verkligen inte bra! hade bara 6½ poäng av 18:/ men inget att gnälla på för där var en som hade 1½ /18. sen kom vi hem med bussen, då var det lika roligt som igår! vi bara skrattade och skrattade sista biten till en sak jag inte tänker berätta till er! då jag kom hem gjorde jag inte så mycket annat än åt och sedan kom jag till datorn förstås. just nu chattar jag med bästaste Alexandra:)(www.saaackee.blogg.se), vi diskuterar om ridlägret:) hennes mamma skall anmäla henne i torsdag medan min mamma är så dum i huvudet och tänker antaligen vänta tills sista veckan typ:/ men jag skall få hon att anmäla mig denhär veckan men senast nästa! sen kom alexandra också med en bra nyhet och det är att hon skall få börja rida efter sportlovet!:D  sitter nu också och hör på musik. i morgon är det pluggdag i skolan men som tur är så har vi ändå bara 1 läxa:D och i morgon har jag ju också kvartsamtal-.- hoppas också att vi får ut våra modersmålsprov eftersom a har fått dem redan så, vet att jag inte kommer ha bra men man kan ju alltid hoppas! men nu skall jag snart göra engelskan. men i alla fall så skall jag nu börja fara. testar kanske med bilderna senare men det är inte säkert!

Kraam// Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0