skola imrn -.-

Hej, igår var jag då på disco. Det var väl helt ok men inte riktigt i min smak eftersom det var rockmusik. Syrran skulle ju ha mig med men sen kom hon inte med heller-.- men jag for endå dit. Jag var med Elina, Linda, Nina, Noora och Noora där :) Vi hade helt kiva:D Sen var Lars med emellanåt-.- Det skulle vara slut först halv 1 MEN det var så lite folk så det var slut redan någongång 11 tiden. Då jag kom hem for jag i duschen och jag hade glömt att det skulle komma melodifestivalen igår också, typiskt mig att glömma-.- sen for ja nu å sova kanski någå 1. ida vakna ja någå 9 men somna om ti någå 11. nu e klockan 1 å ja sitter å chattar me Alexandra Gu (saaackee.blogg.se). skall snart börja klä på mig och sedan kolla melodifestivalen i repris. orkade inte göra läxor igår så måste göra det idag och öva på prov-.- men nu skall jag fara så hejdå.

Kraam// Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0