Tråkit!

JUST NU:
1. Låt som spelar? - Justin Beiber- Love me
2. Vad har du på dig? - Sockor, Yllesockor, topp, huppari, mjukisbyxor
3. Hur har du håret? - löst orkade inte fixa det eftersom jag bara har varit hemma
4. Hur mår du? - Bra väl lite trött och uttråkad
5. Vad tänker du på? - att jag borde börja städa och göra läxor eller jag har gjort en men har ennu en kvar och moddaprove-.-

SENAST:
6. Du drack alkohol? - Har aldrig gjort det!
7. Du åt pizza? - Ett bra tag sen
8. Spydde? - Kommer inte ihåg men länge sen iaf
9. Du blev arg? - Idag då mamma å syrran aldri kom hem
10. Du skrattade så du fick ont i magen? - Då jag och Linda sålde strumpor tror jag det var.
11. Du pratade i telefon med andra könet? - Läänge sen
12. Du var på begravning? - Har aldrig varit
13. Du var på dop? - Typ då en av mina kusiner föddes och nu är hon 9 år.
14. Du var på bröllop? - Har aldrig varit

VEM :
1. Pratade du med face2face med? - Syrran
2. Ringde dig senast? - Syrran
3. Ringde du senast? - Mamma
4. Fick dig senast att skratta? - Linda, Elina, Nina
5. Går dig på nerverna ofta? - Mamma å syrran å ibland Abile
6. Talade du till om dina problem? - Om jag gör det så är det Alina eller Alice :)
7. Lånade du senast pengar åt? - Mamma
8. Saknar du mest just nu? - Ingen
9. Övernattade du hos senast? - kommer inte ihåg
10. Skickade dig ett sms senast? - Syrran

DU
:
1. Hårfärg? - Blond med ljus bruna slingor i
2. Ögonfärg? - Grön-grå
3. Är du snygg? - Nääää
4. Kan du laga bra mat? - Nåjaa
5. Har du bra relationer till dina föräldrar? - Jo väl
6. Blir du lätt sur? - ibland, ibland inte
7. Blir du lätt glad? - Beror väl på situation
8. Lätt irriterad? - ganska nog tyvärr
9. Bryr du dig om andra? - Jo
10. Litar du lätt på andra? - Nåjaa endel
11. Använder du smink? - Nej
12. Färgar du ditt hår? - Nej
14. Gillar du sommaren? - Klart det!
15. Favorit blomma? - Ros typ
16. Dricker du kaffe? - Nej, det är ju äckligt!
17. Hurdan mobil har du? - Rosa/ Lila som man kan skjuta opp
18. Hur ofta hör du på musik? - Alltid när jag har möjlighet
19. Favorit musik? - Varierar
20. Tv-program du kollar på? - Kollar inte mkt på tv, men bland annat melodifestivalen, mgp å eurovision
21. Har du lätt för att prata med andra? - Nåjaa
22. Är du hjälpsam? - Beror på när och vem det är man skall hjälpa
23. Läser du böcker? - Jo ibland händer det väl
24. Mammas- eller Pappasflicka? - Ingen deras
25 Var det här kul? - Nej inte så värst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0