Vakna tidigt idag:)

Hej, det blev att vara ganska sent uppe igår endå kanske till något 1-2 :). Men jag vaknade endå där vid 9 tiden. Idag har jag inte gjort något annat än suttit framför datorn, plockade lite opp i rummet men inte något mycket och så var min syster till ekenäs till någon skola så vi var och efter henne till ett ställe eftersom hon var med en kompis och så var vi till siwa tillika. Idag skall jag ännu göra läxor och öva till provet och kanske städa. Det är något disco i furulund men jag orkar inte fara dit. Har också bestämt mig för att jag skall fota idag några foton på mig för det har jag inte gjort på länge. Jag KANSKE laddar upp någon hit om det blir någon bra. Men vi hörs och kanske ni får bilder med:)

Kraam// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0