varför slutar ni besöka?

Hej! varför slutar ni besöka? senaste dagarna har ja bara haft 2:/ men iaf ida va ja på ledarkurs, va helt megahumor typ;) sen då jag, linda, sander, elina, lenno å lars sku fara å venta på bussn eller då vi gick ner dit så hoppa sander flera gånger in me huvu före i nån snöhög å nääi alla bara gapflabba xD. sen då ja kom hem så hamna ja gå ganska långt å sen fick ja åka kanske 1 kilometer å hamna gå lite mer än 1 km minst men kanske 2 :/.. sen så va ja lite på datan sen for vi ti bruke ti butiken å sen också ti siwa.. förresten så matteprovet SKET sej TOTALT! kommer ha typ 4 okej kanske int 4 men int någå bra iaf:/ men ja ha nog bara vari på datan sen vi kom hem från bruke.. vi har bara finska å geografi tills imrn:) men int ha ja orka göra någå ennu.. vet ni va? nån ha vilja vara så rolig å ha stoppa sinitarra in i mitt lås ti skåpet i skolan så de e jättetrögt då man ska setta in nyckeln å ta ut den:( men imrn så e de modda först 2 timmar sen matte 1 timme sen geografi sen musik å sen finska. helt ok väl förutom timmarna före maten! kanske bloggar men ja får se.. inatt var det typ den värsta på lenge! mitt i allt vakna ja flera gånger av att då ja vänd mej så ni vet int hur de drog i mitt ben trodd rikit ja sku dö där.. men nu ska ja börja fara å göra lexorna å sen å duscha å sen å sova:D Godnatt:)

Kraam// Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0